II edycji projektu badawczego: Rola społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR, Corporate Social Responsibility) w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

08.01.2020

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w II edycji projektu badawczego:
Rola społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR, Corporate Social Responsibility) w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

Celem projektu badawczego jest analiza światowych tendencji CSR-u oraz realizowanie badań ilościowych i jakościowych wśród przedsiębiorstw zaangażowanych w CSR.

Projekt badawczy skierowany jest do pracowników naukowych, doktorantów, studentów oraz praktyków zajmujących się problematyką CSR-u.

W związku z powyższym, zapraszamy Państwa do przesyłania tekstów do monografii naukowej pod redakcją pt. Społeczna odpowiedzialność w biznesie. Ujęcie teoretyczne i praktyczne

Proponowana tematyka artykułów:
· biznes korporacyjny a społeczna odpowiedzialność biznesu,
· CSR instytucji finansowych w ujęciu globalnym,
· dobre i złe praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności organizacji,
· innowacje społecznie odpowiedzialne,
· pomiar, ocena, raportowanie społecznej odpowiedzialności organizacji,
· rola interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności w biznesie,
· społeczna odpowiedzialność biznesu - wyzwania, dylematy, trendy,
· społeczna odpowiedzialność biznesu a inne koncepcje zarządzania.

Bardzo serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w projekcie i przesyłania tekstów do monografii naukowej, a także zachęcamy do rozpropagowania niniejszej informacji wśród swoich współpracowników (ewentualnie zamieszczenia na stronie internetowej).
W załączniku więcej informacji odnośne monografii oraz prowadzonych badań.

Dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej:
http://know-press.eu/?p=1571


Do pobrania:


©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.