Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w II edycji projektu badawczego: Rola społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR, Corporate Social Responsibility) w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
Celem projektu badawczego jest analiza światowych tendencji CSR-u oraz realizowanie badań ilościowych i jakościowych wśród przedsiębiorstw zaangażowanych w CSR.
Projekt badawczy skierowany jest do pracowników naukowych, doktorantów, studentów oraz praktyków zajmujących się problematyką CSR-u.
W związku z powyższym, zapraszamy Państwa do przesyłania tekstów do monografii naukowej pod redakcją pt. Społeczna odpowiedzialność w biznesie. Ujęcie teoretyczne i praktyczne
Proponowana tematyka artykułów: · biznes korporacyjny a społeczna odpowiedzialność biznesu, · CSR instytucji finansowych w ujęciu globalnym, · dobre i złe praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności organizacji,
· innowacje społecznie odpowiedzialne, · pomiar, ocena, raportowanie społecznej odpowiedzialności organizacji, · rola interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności w biznesie,
· społeczna odpowiedzialność biznesu - wyzwania, dylematy, trendy, · społeczna odpowiedzialność biznesu a inne koncepcje zarządzania. Bardzo serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w projekcie i przesyłania tekstów do monografii naukowej, a także zachęcamy do rozpropagowania niniejszej informacji wśród swoich współpracowników (ewentualnie zamieszczenia na stronie internetowej).
W załączniku więcej informacji odnośne monografii oraz prowadzonych badań.
Dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej: http://know-press.eu/?p=1571
Do pobrania: