XI edycja konkursu na najlepszą pracę magisterską "TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ"

07.06.2017

Czekamy na prace magisterskie o promocji i rozwoju Polski

Trwa XI edycja Konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój”. Prace magisterskie dotyczące promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski można zgłaszać do 23 października 2017 r. Na laureatów Konkursu czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości blisko 50.000 zł, publikacje i staże.

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” po raz jedenasty ogłosiła konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą szeroko rozumianej promocji, konkurencyjności i innowacyjności Polski. Konkurs jest organizowany przy współpracy z PAIH, POT, IAM oraz ARR. Patronatu dotychczas udzielili: Minister Spraw Zagranicznych, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Minister Sportu i Turystyki, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Na laureatów czekają nagrody główne oraz nagrody specjalne o łącznej wartości blisko 50 000 zł. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja i Rozwój”.

Na przestrzeni dotychczasowej historii Konkursu otrzymaliśmy blisko 700 prac magisterskich z kilkudziesięciu uczelni publicznych i niepublicznych z całej Polski, a ponad 100 z nich nagrodziliśmy. Rokrocznie przekonujemy się, jak wielki intelektualny potencjał posiada nasza młodzież, jak świeże i twórcze jest jej spojrzenie na temat współczesnej Polski. – podsumowuje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Pracę magisterską może zgłosić uczestnik lub szkoła wyższa, reprezentowana przez dziekana lub promotora. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać:

  • Poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy
  • Pracę magisterską na płycie CD/DVD lub nośniku USB
  • Streszczenie pracy
  • Notkę biograficzną autora
  • Kopię dyplomu lub potwierdzenie ukończenia studiów wyższych
  • Kopię promotorskiej recenzji pracy

Termin zgłoszeń upływa 23.10.2017 r.

Więcej informacji i regulamin konkursu znajduje się na stronie Teraz Polska (http://www.terazpolska.pl/pl/konkurs-teraz-polska-promocja).

KONKURS TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ

TEMATYKA KONKURSU

WYDZIAŁ

HASŁA GŁÓWNE

HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE

· EKONOMIA

· FINANSE

· STUDIA LOKALNE I REGIONALNE

ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:

· INNOWACYJNOŚĆ

· PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

· KONKURENCYJNOŚĆ

· rozwój i wspieranie przedsiębiorczości

· konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów

· badania i rozwój

· rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów

· umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki

· rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski

· strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów

· marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów

· SOCJOLOGIA

· PSYCHOLOGIA

· NAUKI SPOŁECZNE

· FILOZOFIA

· PRAWO I ADMINISTRACJA

· KULTUROZNAWSTWO

ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:

· LUDZIE

· POTENCJAŁ

· UWARUNKOWANIA

· marka Polska, promocja Polski w świecie

· wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie

· dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji

· instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)

· marketing polskich miast i regionów

· spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju

· rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski

· NAUKI POLITYCZNE

· DZIENNIKARSTWO

· STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE

POLSKA W ŚWIECIE:

· TOŻSAMOŚĆ

· WIZERUNEK

· PROMOCJA

· promocja Polski w świecie

· Polska w stosunkach międzynarodowych

· działania marketingowe polskich miast i regionów

· promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)

· wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie

· WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH

ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH

· rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego

· produkty i specjalności regionalne

· międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego

· rozwój obszarów wiejskich

· ZARZĄDZANIE

· MARKETING

PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA

· marka Polska, promocja Polski w świecie

· działania marketingowe polskich miast i regionów

· międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm

· dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji

· skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu

· polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja

· TURYSTYKA

· REKREACJA

· SPORT

ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU

· rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski)

· konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu)

· produkty i specjalności regionalne

Galeria zdjęć
©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.