Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej współczesnemu marketingowi i zarządzaniu marketingowemu, która odbędzie się w dniach 13-14 czerwca 2019 roku w Warszawie i Żelazowej Woli.
4th International Conference on Marketing Management (MM 2019)
Organizatorem Konferencji jest Katedra Polityki Europejskiej i Marketingu SGGW w Warszawie.
Pierwszy dzień obrad (13.06.2019) odbędzie się na terenie kampusu SGGW w Warszawie – planowane są obrady w sesji plenarnej (w j. polskim oraz w j. angielskim). Po obradach uczestnicy przejadą autokarem do Żelazowej Woli aby zwiedzić Dom Urodzenia Fryderyka Chopina oraz Park. Po zwiedzaniu przejazd do Pałacu pod Kampinosem (okolice Żelazowej Woli), gdzie odbędzie się kolacja integracyjna oraz nocleg.
Drugiego dnia (14.06.2019) odbędą się obrady w sekcjach tematycznych. Po zakończeniu konferencji, ok. godz. 15, uczestnicy powrócą autokarem na teren kampusu SGGW w Warszawie (lub na Dworzec Centralny PKP)
Zakres konferencji:
Trendy współczesnego marketingu – nowe zjawiska, narzędzia oraz metody badań. Nowe tendencje w zachowaniach rynkowych współczesnych konsumentów. Technologie komunikacyjne i informacyjne w marketingu. Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu. Współtworzenie wartości dla nabywców. Rola marketingu w strategiach rozwojowych firm sektora spożywczego. Współczesne problemy globalne i ich wpływ na zmiany w marketingu.
Nadesłane artykuły po otrzymaniu dwóch pozytywnych recenzji zostaną opublikowane w jednym z poniższych czasopism
- Zeszytach Naukowych Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (w 2018 r.13 pkt)
- Zeszytach Naukowych Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej (w 2018 r.13 pkt)
- Acta Scientiarum Polonorum seria Oeconomia (w 2018 r. 15 pkt; tylko j. ang.)
- Annals of Marketing Management & Economics (tylko j. ang.)
- ewentualnie w monografii naukowej
Publikacja artykułów w latach: 2019 i 2020.
Szczegółowe informacje dotyczące konferencji, opłat oraz elektroniczną formę formularza zgłoszeniowego znajdą Państwo na stronie internetowej
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.